Kızlar 30+4 deyim bazı değerleri 1,5 2 hafta önden gittiğini ve böbrek büyümesi olduğunu söyledi doktor, ayrıntılı ultrasonda görüp görmediklerini sordu ama hiçbir şey yoktu bir ay öncede gittim o zaman da yoktu korkuyorum deneyimi olan paylaşabilir mi moralim çok bozuldu