Kubrablu 40 haftalık olduk. Gelen giden yok. Bebiş çatı muayenesinde yukarıda maalesef. Galiba pazartesi günü suni sancı ile vajinal doğum yada sezeryanla hamişliğe veda edeceğiz. Var mı benim gibi hâlâ bekleyen 🥺
Burcinnn1 Kubrablu ben canım 39+2 deyim bugün kontrolde hersey normaldi doktor 2 hazirana kadar gelmezse suni sancı ile doğumu başlatacağız dedi
Turuncukadin Kubrablu ben varım 40+1 olduk bekliyorum hala gelen giden yok. Nstde düzensiz sancı çıkıyor sadece çocuk da çok aşağıda değil maalesef yani kanala tam oturmamış. Bakalım bekliyorum öyle
Prensess33 Kubrablu benimde sağlıkla kucagimiza alırız inşallah 🤲🏻 çok dua ediyorum her an sancım gelsin doğuma gıdım
Psikoanne 40+1 olduk bizde , yarın kontrolüm var yatış verebiliriz dedi doktor . Suni sancıyla doğumu başlatacak gibi