asyamooms Kızlar selam 32.haftadan sonra hastane ziyareti sıklığınız nasıl oluyor nst ve muayeneye ne zamanlar gidiyorsunuz 💖
Nisaacarr asyamooms bende 31. Hafta da gitmiştim yapılmadı 4 haftada 1 gidiyordum 36. Haftanın ilk gününde bağlandım nst ye normalde 31. Haftadan sonra bağlıyorlarmış haftada 1 çağırıyor doktorum
QueenMommy asyamooms 32. Haftamda nst yaptı 3 yada 4 haftada bir gidiyorum haftaya yine randevum var tekrar nst ister 34 haftalık olucaz bakalım bir dahakine ne zaman çağırır