MiranMomy Ya kızlar ben yeni yeni bebek hareketlerini hissetmeye başladım 23. Haftamdayım ama bazen o kadar aşağıda hissediyorum ki kasıklarımda seyirme gibi sanki en aşağıdaymış gibi bu normal mi?
Mmehtappp MiranMomy evet canım zaten bu haftalarda aşağıda hissediyosun sonra yavaş yavaş göbeğe çıkıyor
petronix MiranMomy 25 haftalık oldum 20 haftalıktan beri aşağıda hissediyorum hatta vajinamdan dışarı çıkacak diyorum o derece ama şuan yavaş yavaş yukarı çıkmış gibi. Ağır iş yapınca aşağıya iniyor diyorlar
Guzel_bebem MiranMomy aynı durumdayım 22 haftalık olduk çok şükür Rabbime 🤲🏻 sanki oradan çıkacak gibi makat geliş ondan dedi doktorum
Bonnusimo MiranMomy canım bende simdi doktordan cıktım 30.haftadayım cok aşağıda hissediyorum o haftalardan beri öyle olunca idrar yolu enfeksiyonu oluyormuş vajinal fitil falan verdi onla alakalı olabilir seninde
MiranMomy Mmehtappp ya göbek deliğimde falan hissediyordum ama bazen resmen vajinamda kımıldıyor hibi hissediyorum korktum biraz
Mmehtappp MiranMomy yok korkma canım ama kendini de dinlendir çok ayakta kalmamaya çalış ayaklarının altına yastık koy dinlenirken rahat et yani
Betul3461 Bende 19 haftayim ayni tam şeyin orda oluyr geriliyor karında olnca rahat oluyır ama orda olnca çok baski ve rahatsizlik oluyır 😵💫
Guzel_bebem MiranMomy Yok çok şükür Rabbime bu gün geldim doktorum normal dedi kanama olmadığı sürece normalmiş