Beyzaknr Kızlar bat 1 Haziran kör oldım artık var mı protector early erken gebelik testi ile yaptım bugün
Moz Beyzaknr göremedim ben de bide zorlayınca her testte ince çizgi görünebiliyor belirgin olmadığı sürece umutlanmamak lazım :(
Pelinytm Beyzaknr emin olamadım var gibi ama yakınlaştırınca gitti gibi de bence yarın tekrar yap canım
Pelinytm Beyzaknr birkaç gün tekrarlarsan koyulaşma olup olmadığı anlaşılır yarın tekrar yapıp paylaşırsın
Edizhr Beyzaknr evet bak şimdi belli incecik bir çizgi çok yeni daha canım adetin geçmedi büyük ihtimal
Aylinn06 Beyzaknr başka testin markası varsa onunla dene canım çünkü bu test bana yalancı pozitif çıkardı
Beyzaknr Aylinn06 bu teste çok güvenilir diyorlar ay hangisine güvencez Protector early iyi diyorlardı