Semaa18 Bahar alerjisi olan var mı hamilelikte nasıl başa çıkıyorsunuz 2 gündür sanki grip oldum çok kötüyüm kadın doğum doktoru ilaç yazar mı yoksa başka bir bölüme mi gitmem gerekiyor bilgisi olan var mı ?
Ecisbicis Semaa18 kadın doğuma gidin doktorunuz size ilaç yazacaktır, enfeksiyon varsa zarar veriyor fazla ihmal etmeyin🌸
Buseenuur Semaa18 bende aynı durumdayım hapşırmaktan bebek içimde takla atıyor resmen alerji ilacı kullanılmıyor gebelikte diye biliyorum dışarı çıkarken maske takmaya çalışıyorum sürekli burnumu yıkıyorum boğazım içinde durmadan bir şeyler içiyorum fayda etmiyor ama yapabildiklerim bunlar
Semaa18 Buseenuur Ben dayanamıyorum tamda ev taşıma dönemim heryer toz içinde iyice kötü oldum bakalım cuma günü dr çıkcam artık bir şey verebilirse isteyeceğim