Fransadayım, burda boğmaca difteri tetanoz olarak tek bi aşı yapılıyo hamilelikte (Boostrix diyolar), az önce olup eve geldim, ağrı vs bir şey yok 36. haftadayım unuttuğum için bu kadar geçe kaldım😅normalde daha erken olabilirdi, doktor tam sınırdasın 1 hafta daha geciksen doğurmadan yapamazdık dedi😂