curlymother benim de geçen hafta 12.haftamda 3yaş oğlumdan geçti.sizinle aynı ilk boğaz ağrısı sonra balgamlı öksürük flan .ben de ilaç içmeyi sevmem heleki hamilelilte asla.ama benim normalde de öksürük başladımı 1aydan kısa sürmez.şiddetli ölsürük başladığı için,bide gözüm de enfeksiyon kaptı kanadı gözüm. dr.ma sordum dahiliyeye git hamileliğini, haftanı söyle ona uygun tedavi başlasın dedi. Dahiliye bana hamilelere uygun antibyptik ve 12.hafta sonrası içilebilecek şurup yazdı. Şurubu güvenip içmedim açıkçası .ama antibyptik içdim 1hafta (10günlük yazmıştı) aslında hala tam geçmedi ama azaldı.şurup içmediğim için. Bide öksürürken uzanarak öksür demişti