zehrdemir Kızlar geçen ayın 22 sinde regl oldum bu ayın ortasında tek seferlik kahverengi leke döküldü ve 5 gündür olmadım bugün oldum ilk defa 5 gün gecikmem oldu sizce gebelik olabilir mi