Nuraydiyebiri CnsyeniHamile 3 gün geçmesini beklemek bile sabır 🙈 ben adetimin ilk günü sabah 5te yaptım testi. Önceden alıp koymuştum 😂 o silik çizgiyi görmek çok güzel bir duygu.