Kızlar selam 20. Haftadayım ve sanki bebeğime yarar şekilde beslenmiyormuşum gibi hissediyorum. Hamile olmadan önce ne yiyorsam onları yemeğe devam ediyorum bazen iştahım açılıyor ama sürekli dışardan yiyesim geliyor hamburger döner vs. Veya sürekli abur cubur yiyesim geliyor sonrada vicdan yapıyorum bi tana kefir içiyorum ahahhahah😅 ama sonra yine aynı mesela saat 3 oldu ben sadece 2 tane çikolatalı gofret yedim yemek yiyesim bile yok. Bu artık zarar mı sizce bebeğime 🤦🏻♀️