Kızlar merhaba
En son ilişki mayısın 3 üydü adet tarihim mayısın 6 sı son zamanlarda kasıklarımda ve belimde ciddi agrı vardı freely test yaptım pozitif cıktı
Bugun doktora gittim alttanda baktı normalde baktı ama kese yok kan testinde negatif cıktı 0-10 arası progestron 3.76 cıktı negatif yani
Gelince tekrar bi gebelik testi aldım negatif cıktı hamilemiyim diğilmiyim bilmiyorum adet söktürücü verdi 1 hafta sonra adet olursun dedi basına böyle bşsey gelen oldumu