Suzunn Kızlar selam, 30+ 4 deyiz sırt ağrısını geçtim sol kaburga tarafım ağrıyor ofis elemanıyım ama evde de ara ara ağrıyor normal mi? Var mı yaşayan
123ss- ayseeeemoyku kendisi iletişim numarası veriyor mu bir de dışardan yapılan tahlilleri kabul ediyor mu acaba