Ceylinnn8 Kızlar bugün kan vermeye gittim beta sağlıklı yükseliyor mu diye ama beta değerim 1720 çıktı 4+3 üm. Neden bu kadar fazla yükseliyor. Acaba ikiz falanmı yoksa sağlıksız gebelik mi, bilgisi olan varmı
1ErkekkkAnnesi Ceylinnn8 sağlıksız gebelikte değer düşer yükselmez ikiz olma olayıda betaya göre değerlendirilmez hayırlı olsun inşallah sağlıkla dünyaya gelir 2 günde bir kan testi verin bir iki kez ona göre keseyi görmeye gidersiniz
Janssue Ceylinnn8 geç döllenme de olabilir adet tarihi aslinda cok da dogru bir belirleme araci degil
Ceylinnn8 1ErkekkkAnnesi haftaya gel şimdi keseyim göremeyiz dedi. Haftaya gideceğim ama nasıl bekleyeceğim bilmiyorum 🥺
1ErkekkkAnnesi Ceylinnn8 aynen haftası daha ufak 5 6. Haftada kese anca gözükür sonra da kalp atışını duyarsınız inşallah sağlıkla gelsin güzel tatlı heyecandır bunlar 🌸
Ceylinnn8 Ayseguls_baby değerin yüksek olması bazen normal olabilir mi? İkiz gebelik değil dimi sizin
Ayseguls_baby Ceylinnn8 sağlıklı gebelik olduğunu gösterir demişlerdi burada. 9+2 yim bugün doktor kontrolüm vardı tek, ikiz demedi