Babyandmoms Kızlar merhaba 3 senelik evliyim bir düşük 2 dış gebelik sol tüpüm alındı 4.hamileliğim bugün kontrol vardı 6+5 deyiz kalp atışı duyduk çok heyecanlıyız varmı aynı haftalarda olan
Rabia3853 Babyandmoms merhaba üc ay önce kimyasal yasadim 9.5. tarihinde gebelik poz denildi suan 6+5 son adet tarihine göre Ama acil yurt disina ciktim birdaha gidemedim hastaneye umarim hersey yolundadir.
[silindi] Babyandmoms ben 5+6da gitmiştim kalp atışı başlamıştı ama çok erken olduğu için dinlemedik. Pıt pıt atışını gördük. Haftaya kontrolüm o zaman dinletir yüksek ihtimalle:)
Brcn34 6 haftalıkım bugün perşembe günü kalp atışını duymak için gidicez inşallah rabbim hepımızın bebeğini sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin
ssnur Bende bugun 6+5 oldum cuma gunu kalp atısı icin gidicez insallah her sey yolundadır belirtileriniz nasıl kızlarr
Babyandmoms ssnur bende inanılmaz halsizlik var kafamı kaldıramıyorum mide bulantısından yemek yiyemiyorum kusmuyorum sadece kuru bulantı aşırı çay koliğimdir çaydan tiksinti geldi inşallah uzun sürmez bu durum
Rahimedymz ssnur çok bir belirtim yok sadece iştahsızlık. Daha önceki gebeligimde biraz midem bulanıyordu, iştahsızlık, goguslerde hassasiyet vardı ama bunda bir şey yok şükür
Rahimedymz ssnur geçen hafta öyleydi aniden kesildi ya bende anlamadım ama geçici bir durum olduğunu düşünüp kendimi motive ediyorum
THM ssnur bence kesilmesin buseferde bişey mi oldu diye düşünüyoruz. Bende bugün 6+5 oldum. Yarın kalp atışını duymaya gidecez duanınzı esirgemeyin olur mu 🤲🤲
birmayismasali THM çok geçmiş olsun Rabbim sağlıklı gebelik nasip etsin en kısa zamanda insallah. peki daha önce gittiginizde yolk saci görmüş muydudujuz