Ben bir önceki ay 10 gün geciktim sonra adet oldum 10 gün sürdü mart’ta da 10 gün geciktim 3 gün pembe lekelenme oldu ne pede geldi ne başka biseye ben doktora kontrole gittin adetim düzeni bozuldu geç oluyo bı uzun sürüyor bı kısa sürüyor dıye sonra benden smear falan aldı dur birde ultrason ile bakayım dedi alttan bakarken ufak bir keseye benzer bişey görüyorum ama emin değilim kan ver dedi kanda emin olduk kese nokta kadardı