Pitpit ya zorunlu diye birsey yok, ben yaptirmadim 4 bulgu soylediler bana. Beyinde kist, bobrekte buyume, kalpte ve bagirsakta parlaklik. Ben amniyosentez istemedim. 3 hafta sonrasinda kist yoktu, böbrekteki büyüklükte onemsenecek bi buyukluk yok dedi, kalpteki ve bagirsaktaki parlaklikta azalmisti. Ve doktorum senin bobrek genislemesi sınırda degil, ama diyelim ki sınırda olsun bu cocugun genetik bozuklugu anlamina gelmez, belki bobrek yetmezligine isarettir niye hemen down olsun ki demisti. Bobrek yetmezligi varsa da bu amniyosentezde cikacagini sanmiyorum. İnsallah gecer rabbim saglikla kucaginiza almayi nasip etsin. O ayda 6mm yi gecmemesi gerekiyor diye biliyorum bobrekteki genislemenin. Tip fakultesine filan mi yaptirdin detayliyi. Bana onlar ellerine malzeme gelsin diye onune gelene amniyosentez yaptiriyo gibime geldi. Bu kandan dna testi yabanci ulkeye gittigi icin 3000 lira civari filandi ama ankarada da varmis Türkiye'ye gelmis bi arastirin googleda cikar onlarada fiyat sorabilirsiniz