babyackgz ben kimyasal geçirdiğim zamanda böyle olmuştu normal adet gibi oluyor ve bitiyor ama bana doktorum beta sıfırlanana kadar takip istemişti dış gebelik ihtimaline karşı çok geçmiş olsun kendinizi üzmeyin ben kimyasaldan sonra ilk denemede hamile kaldım şuan 6 haftalık hamileyim