Kbra_gkcay Bugün 16+5 günlük hamilelik kontrolüm de oğlum olacağını öğrendim burdan herkes kız demişti oysaki ikinci bir oğlum olacakmış ☺️
betlulk05 Kbra_gkcay yaa banada hepsi kız diyor ama en başından erkek hissediyorum bakalım benimkide yanlış çıkacak mıı tabi en başta sağlık hiç fark etmez ama bi kızım var diğer meyvenin tadını da merak ediyorum hayırlsı inşallah 🙃
Momcrn Kbra_gkcay ay bana da herkes kız demişti bir kişi erkek demişti sadece ama kime sorsam kız diyordu 3.oğlum geliyor 😂
supermom__ SuEr_Tu1512 bana da hepsi kız dedi bir prensesim var gönlüm erkekten yana inşallah benim de öyle olur
Kbra_gkcay betlulk05 benim etrafımda olan herkesde kız dedi kendimi o kadar kısa adapte etmsiim ki ağlayarak çıktım doktor odasından 😔
betlulk05 Kbra_gkcay yaa hepsinin ayrı bi güzelliği var hiç üzülme gerçekten kızı olanlarda oğlana hasret 🤭😊 senim ilk gebeliğin mi canm
Asortikhanim Kbra_gkcay doktordan iyi bilecekler sanki 😂😂 inanılmaz geliyor bana tahmin yapıyorum diyenler beni kim görse oğlum olucağını sanır ama kızım olucak oysaki 😂
miniminibebek Kbra_gkcay benımde herkes kız dedi buradakiler bi kişi bile erkek demedi kendimi kıza adapte etmiştim ama oğlum olucak 🥰