Anneoldum2 Kızım olacak eylül ismi içime sindi ama duyanlar eylüldemi doğacak diye soruyor ağustosta doğacak illa eylüldemi doğmalı yani eylülde doğmazsa eylül koymak saçmamı olur 🥲
Phyloo Anneoldum2 içine sineni koy çevreye aldırma onlar konuşur hoşuma gidiyor de gec rüyamda gördüm bu bi işaret olabilir de
NoName_ Anneoldum2 hayır tabiki de nisanda doğuyor diye nisan mı koymalı insanlar herkes doğduğu ayın adını alsın madem ne saçma bir mantık bunlardakii😁çok güzel isim Eylül