Asyarslan60 Yaa elim ayağım titriyor Bugün çatlamanın üstünden 11. Gün Dayanamadım ve internetten aldığım avox testi yaptım 1 dk içinde çizgi belirdi yanlış olma ihtimali var mı?? 3 gün yumurtla sürdü 14-15-16 yumurtlama 17 çatlama
Asyarslan60 Egeber allahım şükürler olsun 4 yıldır bu anı bekliyordum göz yaşlarımı tutamıyorum yazarken
Egeber Asyarslan60 çok mutlu oldum adınıza çok yeni henüz ben biraz batıl kafalıyım nazara inanırım yakınlarınıza söylemekle acele etmeyin bence biraz büyüsün 🙏😍
Cnsyldz Asyarslan60 göz yaşlarınız hep mutluluktan aksın inşaallah rabbim sağlıka kucağınıza almayı nasip etsin 🥰🤲
akyuz14 Asyarslan60 çok sevindimm 🥹🥹 gayet net hayırlı olsun kan tahlili sonrasında muayene derkenn güzel heyecanlar başlıyor
Asyarslan60 Alya05 yok 31 mayıs gösteriyor günüm zaten çok düzensiz pcos var 40. Gün falan yumurtlama gördüm zaten
Asyarslan60 Egeber ay ebet daha çok erken yumurtlamınn üstünde 11. Gün geçti reglime de daha var ama kan verince rahatlayacağım içimden ya yoksa diyorum sürekli 🥲
Asyarslan60 Anneoldum2 evet ilk 4. Yıldır evliyim 2 sene önce 3 kez çatlatma denedim olmadı hem sabrettim bekledim nasip bugüneymiş inşallah ağır pcos vardı bende 60 günde falan regl oluyorum
Asyarslan60 Basakparlar ah sorma çizgiyi görünce ağlamaya başladım bu zaman a kadar sayısız test yapmıştık🥲
Beyzanury1234 Asyarslan60 aynıyız sanırım bende dün öğrendim hayırlı uğurlu olsun çok sevindim yakınlarınıza kalp atışını duyuncaya kadar söylemeyin bebeği olmayan kişilere sizi örnek gösterip bak Asya’nın da olmuyordu oldu derler nazar ederler
8143 Asyarslan60 var canm hayırlı olsun gözün aydın bende 5 sene bekledim çok şükür nasip etti çok güzel bi duygu Rabbim herkese nasip etsin🤲 🥰🌸
Asyarslan60 Hiranur_2180 8 Nisan adetimin ilk gündüydü Reglimin 37.38.39 yumurtlama 40. Gün çatlama gördüm Çatlamanın üstünden 11. Gün bugün
Ervahayal Asyarslan60 hayırlı olsun canım bebiş gelıyor bende 5 aydır denıyorduk bugün testle öğrendim rabbim isteyen herkese nasip ETS’ün annelik duygusunu🙏🏻🙏🏻🙏🏻