Kızlar Merhaba bat 26 sıydı. Sat ise 28 nisan.
Dün beklenen regl günü test yaptım negatif ama ben hissediyorum var bişeyler. Mide bulantım ve sol kasık ağrım. Üstüne gözümü açamıyorum halsizlikten. Ebemiz yarın gel kan ver evdeki testlere güvenme çoğu hastamızda testte çıkmıyor dedi. Başına gelen var mı ? negatif görüp idrar da kanda hamile olduğunu öğrenen. :)