Flz8386 ümraniye özel afiyet hastanesi nigar hanıma gidiyorum. İlk gebeligimde de kendisini tercih ettim ve çok çok memnun kaldım. Birdaha nasip olursa yine aynı doktoruma gideceğim diyodum simdi 27 haftalik hamileyim Nigar hanıma gidiyorum. Gerçekten hiç acele etmeden muayene ediyor hep. Dinliyor anlatıyor bebeğe dikkatle bakıyor.