Yenivemutlubiranne Kızlarr merhaba ben 6+1 deyim daha ama aşırı şekilde iştahım acık sürekli acıkıyorum asla doymuyo gibiyim sizde de öyle mi şimdiden kilo almaya başlamaktanda cok korkuyorum 🥲
[silindi] Yenivemutlubiranne benimde öyleydi ta ki 1 haftaya kadar. Şimdi hiçbir şey yiyemiyorum desem yeridir. Kilo almayı tercih ederdim mide bulantısındansa :/
maviportakal_ Yenivemutlubiranne benimde öyleydi valla kimsenin kilo almadığı ilk 3 ayda ben 3-4 kilo almış oldum 😅