koza08 Smtpll ben daha önce her gün yapayım dedim değişiklik olmayınca stres yaptım. O yüzden bu seferkinde 2 günde bir yaptım idrar testini baya fark etti. Ama önceki yaptığım normal kaset testti. Belki erken gebelik testi faklı olabilir.
Smtpll koza08 evet kaset testle normal gebelik testi de çok fark ediyor benim dün ve bugün yaptıklarım erken gebelik testiydi yarından itibaren kaset testle yapayım diyorum
koza08 Smtpll awoxun yanılttığını görmedim. Kaset testlerin hassasiyetine göre değişiyor ama bu koyuluktayken negatif çıkmaz bence.
Smtpll koza08 awox dan bir gün önce de yani dün bebe time erken gebelik yaptım onda bundan daha silik çıkmıştı inşallah yarında çıkar 🥹
koza08 Smtpll ben hususi awox sipariş verip yaptım. Prodoctor falan da iyi diyorlardı kuruma çizgisi bıraktı. Her teste güven olmuyor. Bazen burada çok görüyorum pozitif çıkıp kanda negatifi gören. Ama awox baya iyi.
Smtpll koza08 evet ben de buradan gördükten sonra awox aldım elimde kaset testler de albi ve freely yarın albiyi yapim diyorum
koza08 Smtpll hiç bilmiyorum o markaları burada duydum ama denemedim hiç. Yarın da bekliyorum test fotoğraflarını ☺️
koza08 Smtpll daha bilmiyoruz cinsiyeti. Dün fetal dna testi için kan verdim. Onda çıkacakmış. Heyecanla bekliyoruz. Tabi inşallah sağlıklı gelsin ilk olarak sonuçlarımız. 🥰
Smtpll koza08 merhaba günaydın❤️az önce yaptığım kaset test ilk beş dk da çıktı böyle bende çıktığı gibi çektim 🥹😂
vilanelle Smtpll hayırlı olsun bebişiniz sağlıkla gelsinnn.. 6. günde çıkıyorsa normal yumurta çatlamasından sonraki 7. günde falan da çıkar mı testte? yoksa tüp bebekte erken mi oluyor
Smtpll Melisal canım moralini bozma çok normal 5. gün çok erken beta hcg değeri herkes de aynı yükselmiyor ben aslında çıkmasada Çok erken olduğu için moralimi bozmam zaten düşüncesiyle yapmıştım