2bebeklianne41 Merhaba arkadaşlar, bu hastanede doğum yapanlar lütfen tecrübelerinizi paylaşır mısınız benimle? Hemşirelerin yaklaşımı nasıl sezeryanda kaç gün yatırıyorlar? Doktor Numay beyde doğuran var mı?
Smyye1B 2bebeklianne41 Ben 2022de Numan beyin eşin de Funda Ulay da doğum yaptım . Ameliyathane ekibi çok pozitifti şarkılar eşliğinde eğlenceli bir doğum oldu doğum sonrası hemşirelerde yeterince ilgiliydi yanlız odaları çok küçük çok dar bunalticiydi Haziran ayında doğum yaptım cam açılmıyor klima zaten bebekten dolayı açılmadı beni birtek oda zorladı. Bir gece kaldım bebekle ikimizin sağlık durumu iyi olduğu için 🌸
2bebeklianne41 Elif3419 İzzet beyin randevusu çok zor bulunuyor diye numan beyi tercih ettim ben, zaten sadece doğum olacak orda