Mavimavi321 Kızlar selam ana kucağı olarak elektrikli mi tercih etmeliyim manual bebeğin kendini salladığından mı elektrikliye her bebek yatmıyormuş diye duydum ama deneyen fikri olan varsa paylaşabilir mii ??
mavideniz9696 Mavimavi321 manuel olanlar bebek gelişimi için daha iyimiş tüm doktorlar öyle söylüyor bebek sallanmayı kendi keşfetmeliymiş bende manuel alacağım
AnayimBenAna_ Mavimavi321 huggy rockie elektrikli kullanıyorum çok memnunum. İlk bi sevmedi sonra alıştı bebeğim. Ben mecbur elektrikli aldım birde 3.5 yaş kızım var.
19Kubra03 Ben de öneri için burada bekleyeyim ☺️ Huggy Wave modeli hoşuma gidiyor ama iki kademesi var sanırım, çok mu dik diye tereddüt ediyorum. Kullanan var mı acaba burada, yazarsa sevinirim 🙏🏻
Mavimavi321 19Kubra03 ben manuel olarak mamma olanı düşünüyorum ama elektrikli de ne bileyim aklım karıştı bi anda bi sorim dedim
19Kubra03 Mavimavi321 Ben elektrikli düşünmemiştim, iş yaparken yanımda öyle yatırırım diye almak istiyordum. Elektrikli olanları bazı bebekler sevmiyormuş. Bebek gelişimi için de manuel öneriliyormuş.
Lovelavi manuel olanı almayı düşünmüştüm ama sonradan kolaylık olsun diye elektrikli alayım dedim onu mu alayım bunu mu alayım diye düşünmekten insan çok yoruluyor gerçekten