Ayhande ilk doğumumu Oskar hocada normal doğum yaptım. Şimdi 2. ye de ona takipliyim tavsiye ederim enerjisi benimle tuttu 😊 ilk başlar çok test istiyor ama sonlarda ve doğum esnasında insiyatif alabilen açıklayıcı rahatlatıcı bi adam değiştirecekseniz onu deneyebilirsiniz. 37 ye kadar hiç sormadı nası doğuracaksın diye son dakika sordu dedim süreçte sıkıntımız yok doğumu da normal istiyorum şükür de öyle oldu. Darısı 2. ye 🤲🏻