Meralinmucizesi çok geçmiş olsun. Burun kuruluk ve tıkanıklık hamilelikte oluyormuş bende yaşıyorum buhar makinesi açıyorum hep evde ve burun spreyi iyi geliyor.
Ama hastalık için ben değil arkadasımın deneyimi var. O geçmeyen hastalık ve öksürükte ilaç vermemişler. Fazla öksürük ve hapşurma doğumu tetiklemiş erken doğum yaptı.
Bazı doktorlar ilaç vermek istemiyor haklı olarak ama kullanabileceğimiz antibiyotikler varmış. Kullanmayıp bebeği kendimizi daha kötü duruma sokmamak lazım