Ya ben bugün hastaneye geldim de 29+5 günlük gebeyim ama bugün doktor bana bebeğin suyunun fazla olduğunu söyledi ve karın gelişiminin 31 haftalık olduğunu söyledi ve şeker yüklemesi testi yapılıyor şu anda suyunun böyle fazla olması bebeğimin böbreklerininde şişeceğini söyledi çok korktum bu durumu yaşayan var mı