38.haftadan merhabalar..
Eveeettt Tünelden önceki son çıkış 😂🙈2.hamileliğim ve ilki 40.haftamda suni sancıyla doğumum olmuştu, bundan taa 8 yıl önce 😂🙈
Acaba bu bebişim ne zaman gelecek 😊
Yarın kontrolüm var ne durumdayız bilmiyorum..
Stres, heyecan, korku var.
Zorlasada bu hamilelik beni iyidik böyle sankii yaa hiç hazır değiliiimm😂🙈
Sizde nedir durumlar.🌸🤗