Eslem2112 regl düzensizliği, ara kanamalar, sinir hali tahammülsüzlük, cinsel isteksizlik kuruluk, kist oluşumuna da neden oluyor. Regl düzeni olmadığından süt üretiminde bile sıkıntı yapabiliyor özellikle üst üste regl olunduğunda. Hormonel bozukluğa sebep de oluyor. Tekrar çocuk sahibi olmada zorluklara da sebep olabiliyor. Kilo artışı iştah artışı vardı. Aklıma gelenler bunlar. Tabi kiminde bi kaçı olurken kiminde hepsi olabiliyor. Ben tek iğne yaptırdım bu arada yan etkileri görünce tekrar yaptırmadım. Doktorun iyi yapmışsın spiral takarız kan değerlerin düzelince demişti. Bu arada bana doktor değil de ketem gibi bi yerde takılmıştı