rabiayy 2 haftadan fazla ilerde yada geride olursa zaten doktorun ona göre önlem alıyormuş.
Benimde normalde adet tarihine göre 22+3 hesaplanıyor ama doktorum kontrol ettiğinde 23 haftalık olarak çıkıyoruz. Detaylı ultrasonada girdim. Herhangi bir sorun olmadığını genetik olarak bizden aldığı şeylerinde gelişimini boyunu kilosununetkilediğini söylediler. Eşim 2metre boyunda bende 1,69 um boyumuz oyüzden biraz daha uzun kilomuzda biraz fazlası 4-5 gün gelişimi önde olarak gözükmesi normal dedi 2 doktorumuzda:) yani bir sorundan dolayı değilde bize çektiği içinde önde olabiliyor. Doktorunda sorun görse farklı açıklardı sen stres yapma