12+1 yüzüstü yatmam da bir sakınca var mı
YYaseminn 2 gebeliğimde de doğurana kadar yüz üstü yattım bilinçsiz yapıyprdum uyurken
YYaseminn rahatsız hissetmiyorsan bl problem yok tabi ki