Merhaba 2019 doğumlu bir oğlum var hiç sorunsuz doğum yaptım fakat 2023 de 29 haftalık bebeğimi preklampsi geçirip dekolman sebebiyle kaybettim şimdi tekrar anne olmak istiyorum korkularım var ama çok da istiyorum oğlum kardeş istiyor yarım kalmışlık hissi hiç geçmedi anne olmama rağmen ankaraya tayin olduk burada preklampsiyi iyi yönetebilen bir doktor var mı yani tekrar geçirme olasılığım varmış belki geçirmem de ama önlem almak istiyorum yardımcı olur musunuz