3_bebelianne Buse4161 Ben ilk doğumumda kızımı kucağıma zor alıyordum zor giydiriyordum🤣😂sonra ikide üçte alışıyorsun evet minicik oluyorlar ayaklar parmaklar bezelye benim kızım 3kilo 49cm minnak bir bebekti☺️
Embu Buse4161 minnacık oluyorlar ya kızım birde 2800 doğmuştu korkuyordum giydirirken bacakları kolları kürdan gibiydi şimdi kocaman oldu tabi yasitlarina göre önden bile gidiyor ama şimdi diyorum eşime küçük olacak ya biryerine zarar verirsek diye 🤣😂
sadbut Buse4161 yaaa nasıl alıp bakıcaz sorumluluğuda bizde zaten becerebilir miyim diye düşünüp duruyorum ama arkadaslarım bizde öyleydik kendi bebişin olunca rahat oluyo dedi ahahhshsjs
AnayimBenAna_ Buse4161 doğacak tabi hayırlısıyla bak ben iki bebe annesiyim ne ara bu evreye geldim sor bilmiyorum