Benim Amh 1,07 di ovulasyon testi kullandım bir kez düşüğüm olmuştu pıhtılaşmam varmış sonrasında yine ovulasyon testi yaptım arı sütü bal polen kullandım doktorum Folik asit içeren multivitamin vermişti onuda kullanıyordum tabiki doğal kütler var soğan kürü incir kürü aynısefa çayı bunlarlada destekleyebilirsin ben soğan kürünü yaptım ardından aynısefa çayı içiyordum o arada hamile olduğumu öğrendim tabi bunları yaparken beslenmeme dikkat ettim paketli şekerli gıdaları tüketmeyi bıraktım her gün yürüyüş yapmaya çalıştım yürüyüş ile o bölge kanlanıyormuş ve yumurtalıktaki başlı kalkıyormuş 17 haftalık şu an biraz riskli benim içinde dua eder misin sağlıkla kucağıma almam için 🥰 Rabbim en kısa zamanda sanada nasip edecektir inşallah 🙏 🥰