Ossslem Benimde 5 haftalikken gittim kese vardı sonra 6 haftalikken gittim yolk kesesi var dedi doktor 7. Haftada bebegi gordum, 9. Haftada kalp atisini duyduk. Hatta yolk kesesini gorunce doktorum bebek de olusur dedi benim bilmeden ilac kullanimi vardi olur mu olmaz mi diye sık sık gittim cok sukur bir sorun olmadi 24 haftadayiz simd