Sevgilimmmmmmm daha önce bakan bi doktor genital siğilden dolayı sezeryan olacak dedi ama sancın gelince gelirsin dedi. Onu söyledim nst gösterirken onu söylicektin bakcaktık dedi. Daha önce sancın gelince dediler dedim. O zaman öyle yaparsın dedi. Nstye iki defa yolladı benim gördüğüm kadarıyla sancı yoktu. Ama kalp atışı bazen 110 bazen 160 a çıkıyodu. O değişik geldi. Gösterdiğimde göz ucuyla baktı tamam gidebilirsin dedi. Ultrason bakarken iki defa mümkünse kilosunu öğrenebilir miyim dedim kafa salladı söylemedi bakmadı da çünkü yazdırmadı yazan sekretere. Öyle eksik boş bi muayeneydi ne bişey anladım ne de yapmam gereken var mu anlamadım hiç bişey.