Janssue teşekkür ederim. Sezeryan sonrası çok zormuş çok üzgünüm tek başıma kalkamıyorum klozete bile tek başıma 3. Günde oturmaya başladım. Kesik kesik ağrı acı içinde oda. Ayaklarım bacaklarım ödemden löp löp su oynuyo içerde yürürken. Ayak parmaklarım hareket bile etmiyo 😔 çocuğumun bezini kıyafetini bugün ilk kez giydirdim. Ayağa kalkınca iki büklümüm doğrulmama imkan yok. Emzirirken 7 tane yastıktan destek alıyorum yinede çok zor durmak. Doğum kilomdan 3 kilo eksiğim. Ben böyle asla beklemiyodum Allah affetsin çok zormuş. Doğum makyajımı bile hala çıkartamadım öyle söyliyim. Beni fena etkiledi. Herkes böyle değildir