Bende bugun 40+0 oldum , dün kontrolüm vardı. Sizin gibi sancılarım çıkıyor fakat devamlı değildi. Bebeğimde 3400 olmuş. Nir hafta daha bekleyelim dedi ama benim bekleyecek gücüm yok dedim, hem Bebek gittikçe kilo da alıyor , boyum kısa zor olur benim için dedim. O zaman perşembeye kadar bekleyelim , gelmezse Perşembe günü suni sancı veririz yatışını yaparız dedi. Aynı durumdayız o yüzden sizin güzel haberlerinizi bekliyorum 🥲Rabbim inşallah kolaylık verir , sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız