Detaylı ultrasonda bebekte başta kalpte olmak üzere bir sürü sorun gördüler, su vs de. Kist de var tabi. Risk oranı ¼ den yüksektir şeklinde çıktı, forumda hiç Bi kadar yüksek bir orana rastlamadım. Yuzde yüz belli olması için plesantadan örnek aldılar. Sonuçlar yarın çıkacak ama yine de çok merak ediyorum, bir ihtimal normal gelme ihtimali var mı diye. Böyle bir şey yaşayan oldu mu? Sizde sonuç ne geldi? Doğdu mu doğdu ise düzeldi mi sorunlar yoksa hastalıklarla mi doğdu?