Turuncukelebek inşallah ya, 6. Haftam da kanamam olmuştu. O kadar korktum ki, acile gitmiştim çok şükür bebeğimin kalp atışlarını duydum. Her şey yolunda dedi doktor ama düşük riskiniz var dedi ilaç vermişti. 10 gün evde yattım dinlendim çok şükür kanamam falan olmadı. Her doktora gittiğimde kalbim güm güm atıyor. Doktor hanım güne 30 dakika yürüyüş yapın ama dinlenin ve kilo verin dedi. Çok şükür şuan bir sıkıntım yok maşallah diyeyim. Ama elim hep rahmime gidiyor acaba ne yapıyor bebeğim iyi mi? Konuşuyorum dualar ediyorum kitap okuyorum bebeğime dua ederseniz benim ve bebeğim için çok mutlu olurum 🥹☘️ Allah’ım evlatlarımızı sağ salim hayırla afiyetle güzellikle kolaylıkla kucağımıza almayı nasip etsin agrısız sızısız doğum yapmak nasip olsun çok amin🕊️