Premsescik Cumadan beri ishalim var mide bulantısı ile başladı midem bulanmıyor ama karnım gurulduyor sulu ishal var az yemek yesem ishal olarak çıkıyor afedersiniz kadın doğumcuma yazdım probiyotik demiş birtek acile gitsemmi 38 haftalığım bu arada
Selim_Alparslan Premsescik bence acile gidin hemen sivi kaybı yaşamış olabilirsiniz. Serum takarlar. Kaç gün olmuş sonuçta. Geçmiş olsun.
sym0109 Kesinlikle acile gidin. İshal hamilelikte en tehlikeli şey. Doktorumun en çok uyardığı konu..