10 haftalık gebeliğim mevcut normalde aşırı zayıf biri değilim göbeğim zaten vardı ama bu 2 gündür sadece alt göbeğim değil de tamamen yuvarlak bir şişlik var karnımda sanki 4 5 aylık hamileyim de benim haberim yokmuş gibi bunu yaşayan oldu mu bebek bu kadar büyük değil biliyorum ama gaz mide şişliği falan mı acaba