Merhabalar 21. Haftadayım 2. Gebeliğim hareketlerini hiç hissetmiyorum 17 haftalıkken bi sorun yoktu en son gittiğimde yarın detaylı ultrasonum var ama 3 gündür hareketini asla hissetmiyorum gece bile aynı bu durum normal mi yaşayan var mı ? Tedirgin olmaya başladım