Kızlar o kadar sinirliyim ki ilçede yaşıyoruz , 2 tane kadın doğum doktoru vardı biri gitmiş , diğeri de izne ayrılmış. Pardon ? (Devlet hastanesi ) randevu arıyorum yok izni ne zaman bitiyor bilmiyoruz diyorlar , acil bisey olsa burada ki kadınlar ne yapacağı ? Bebeğe dur doktor izinde mi dicez , resmen dalga geciyirlar bizimle ya , dogurun dogurun diye baskı yapan sağlık bakanı bunları görsün düzeltsin önce , hastane var doktoru yok hemde kadın doğum ya şaka gibi . Bir doktor gidiyorsa diğeri nasıl izne ayrılıyor ben anlamıyorum tek doktorlu hastanede doktorsuz bırakılır mı ? Sinirim tepeme çıktı