Mtugbaa Merhaba, özel bir kurumda çalışıyorum 5 ay oldu şuan 7 haftalık hamileyim.. Doktor işyerine bildirmemin erken olduğunu söyledi ama benim içim rahat etmiyor.. Sizler ne zaman bildirdiniz doğru zaman ne zaman?
Burcu_drn Mtugbaa 7 hafta çok erken. Kalp atışını bile yeni duymuşsunuzdur muhtemelen. Allah korusun ne olacağı belli olmaz bence 12. Haftaya kadar bekleyin.
erikarpuz Mtugbaa ben de 7. haftada düşük tehlikesi raporuyla bildirmek zorunda kaldım aksi bir durum söz konusu olur diye hemen bildirmeniz iyi olabilir
edabolukbasi3- Mtugbaa hamilelerin 7.5 saatten fazla çalışması mesaiye kalması varsa gece vardiyalarına gitmesi yasak bildirmelisiniz elbette iş yerinde başınıza bir hal gelse Allah korusun düşük yapsanız sizi işten çıkarırlar bildirmedi diye
Ece8989 Neden erken olur diyor? Bana kalırsa da söylemelisiniz . Ben bir kozmetik mağazasında çalışıyorken bildirim de bulunduğum zamn shiftleri kontrolleri ona göre ayarlıyorduk . Ama sizin kararınız elbette:)
Leontiine Ece8989 shiftlerinizi nasıl ayarlıyorlardı bir arkadaşımda kozmetikte mağazasında şu an 7 haftalık hamile ama gece 12’ye kadar çalıştırıyorlar. Gece vardiyasında mı düzenlemeye gidilmişti sizde?
Mtugbaa Benim işim çok rahat herhangi değişiklik vs olmayacak bildirince. Evet doktorumda en az 10-12 hafta olsun dedi. Asıl beni huzursuz eden daha 5 aylık bir çalışan olmam. Mobing yapılabilir diye..
Ece8989 Cadde mağazasıydı normalde sabah aracı ve öğle vardiyası oluyor . Ben hamile olduğum için 12.00 20.00 çalışıyordum. Müdürüm çok iyiydi. İnsan kaynaklarına bildirmişti onlarda bu şekilde shiftleri ayarlamasını söylemişlerdi