Elaa12 ben önceki iki doğumumda da aldım. Birinde sonradan aldım birinde başında. Suniden korkmayın. Sancı aynı sancı kesinlikle. Sadece kendi sancınızdan daha sık oluyor o da biraz yoruyor. Kendinizi kasmayın sancıyla savaşmayın. Suni sancı kendi sancınızı tetikleyince ya azaltırlar ya keserler zaten. Başta da ufak ufak veriyorlar nazlı nazlı adet sancısı gibi geliyor. İleriki saatlerde doğum hızlansın diye suyunuzu patlatabilirler ama ağrısız bi işlem ama sancı sıklığınızı artıracak. Haberiniz olsun diye diyorum ☺️sağlıkla kolaylıkla keyifli bi doğum diliyorum 🌸