30 haftalıkken gittim 3 saat uçak yolculuğuyla. O kadar kötü geçti ki. 1 ve 2. trimestrı çok iyi geçirdim diye ona güvenip program yaptım bi de eşimin anlamsız ısrarı yüzünden geçe kaldı. En iyisi 24.haftaya kadar falan bana sorarsan hadi en fazla 27 olsun. 3.trimesterda yürümek zor yatmak kalkmak dönmek zor. Eğlenemedim hiç eziyet oldu her şey. Her şey dahil otelde sadece otelde kalmalı tatil olmasına rağmen düşünün. Bence daha erkene almaya çalışın